كاراته كاهای ایران در دو گروه عازم مسابقات آسیایی می شوند
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا، مسابقات كاراته قهرمانی آسیا در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی ازبكستان و در تاشكند برگزار خواهد شد.

ایران به عنوان یكی از قدرت های برتر آسیا در تمامی رده های سنی در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته های كومیته و كاتا برروی تاتامی می روند تا برای رسیدن به عنوان قهرمانی رقابت تنگاتنگی با تیم های نامداری چون ژاپن، هنگ كنگ، ازبكستان، قزاقستان و مالزی داشته باشد.

در این راستا تیم های نوجوانان و جوانان آقایان و بانوان در قالب گروه نخست روز جمعه 16 تیرماه تهران را به مقصد تاشكند ترك می كنند.

كادر فنی این تیم ها، در نظر دارد برای آشنایی ورزشكاران با شرایط مسابقات تا اردوی یك هفته ای را پیش از آغاز مسابقات در تاشكند برگزار كند. این تیم ها با سرپرستی 'محسن آشوری' دبیر فدراسیون راهی ازبكستان می شوند.

مسابقات نوجوانان و جوانان طی روزهای 24 و 25 تیرماه انجام خواهد شد.

همچنین تیم های آقایان و بانوان بزرگسال نیز روز 23 ماه جاری راهی ازبكستان شده و روزهای 26 و 27 تیرماه به رقابت با حریفان می پردازند.

'محمدصادق فرجی' سرپرست فدراسیون كاراته نیز قرار است روز 23 تیر برای تماشای عملكرد نفرات ایران راهی ازبكستان شود.

20 داور كشورمان برای حضور در آزمون ارتقاء درجه راهی تاشكند می شوند تا در امتحانات تئوری و عملی اتحادیه آسیا شركت كنند و قرار است چهار داور ایران نیز در این مسابقات به قضاوت بپردازند.

ورزشی**3783**1440





:: برچسب‌ها: شب ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: